• REDO
Historia przeglądania

Procedura zgłaszania reklamacji

Twój artykuł okazał się wadliwy, jesteś zmuszony złożyć reklamację związaną z wadą produktu. Bardzo Nam przykro, ale pamiętaj pomożemy. Skontaktuj się w tej sytuacji z naszym Biurem Obsługi Klienta, możesz to zrobić wysyłając druk reklamacyjny na adres reklamacje@redosystem.com.pl bądź prześlij to do swojego opiekuna techniczno-handlowego REDO. Reklamację należy składać w formie pisemnej. Wzór pisma dostępny poniżej pozwala na opisanie rodzaju wady. Prosimy także o wpisanie numerów faktur na których otrzymaliście Państwo wadliwy towar pomoże Nam to szybciej i skuteczniej rozpatrzyć reklamację.

Pobierz zgloszenie PDF i wypełnmij prawidłowo

Masz problem z wypełnieniem wniosku skontaktuj się ze swoim doradcą techniczno-handlowycm, nie wiesz kto to skorzystaj z mapy. Wystarczy wybrać województwo. Opiekun pomoże ci Telefonicznie.



Napisz do Nas

Potrzebujesz pomocy?

Potrzebujesz pomocy?