O realizacji zamówień
Zasady współpracy i realizacji zleceń oraz zamówień.
Zasady współpracy i realizacji zleceń oraz zamówień.
Przedstawiona oferta ma charakter informacyjny, nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego oraz nie stanowi odzwierciedlenia aktualnych stanów magazynowych. Wszelkie nietypowe zamówienia i informacje o zmianach zamówienia przyjmujemy e-mailem: redo@redosystem.com.pl w pozostałych przypadkach obowiązują następujące zasady Warunkiem skutecznego zawarcia umowy sprzedaży jest złożenie zamówienia przez Kupującego oraz pisemne potwierdzenie zamówienia.
Realizowane są wyłącznie pisemne zamówienia skierowane bezpośrednio na adres email. Zamówienia proszę kierować na adres: zamowienia@redosystem.com.pl. Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od dostępności zamawianych produktów oraz wybranej przez Ciebie formy płatności. Całkowity czas realizacji zamówienia jest sumą czasu potrzebnego na zebranie wszystkich zamówionych towarów, czasu oczekiwania na dokonanie przez Ciebie wpłaty oraz samej dostawy.
Potrzebujesz pomocy?
Ciesz się z dodatkowych korzyści wynikających z aktywnego odbierania newsletter REDO. Zapisz się do by być na bieżąco z nowościami.